Verjaardagsfeest + afscheidsfeest - Reisverslag uit Venhorst, Nederland van Ilse Gijsbers - WaarBenJij.nu Verjaardagsfeest + afscheidsfeest - Reisverslag uit Venhorst, Nederland van Ilse Gijsbers - WaarBenJij.nu

Verjaardagsfeest + afscheidsfeest

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

21 April 2014 | Nederland, Venhorst

Gisteren was dan de dag dat ik me familie en de mensen die me dierbaar zijn voor de laatste x echt goed afscheid van kon nemen.
Het begon als s 'middags toen Simone me wakker kwam maken vond dat echt leuk.
In de middag kwam de familie en kennissen.
S avonds mijn vrienden vond het echt fijn dat ik iedereen nog een keer gezien had voordat ik over een week vertrek naar Salou.
Het was een mooie verjaardag geweest en afscheid.

Heb er steeds meer zin in gelukkig zijn er nog geen zenuwen en maak ik me nog nergens druk over.
De komende dagen ga ik nog genieten dat ik thuis ben met nog leuke dingen doen en de laatste dingen in me koffer stoppen.
En dan gaat toch echt het grote avontuur beginnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 18 April 2014
Verslag gelezen: 581
Totaal aantal bezoekers 2855

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 10 Oktober 2014

Stage Salou

Landen bezocht: